sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

30 Oktober 2013

Puan Azila..!

Alhamdulillah...

pada tanggal 8 September 2013 / Ahad, aku selamat bergelar isteri yang sah kepada suami ku.. syukur.. segala penat lelah mencarik duit.. mencungkil idea untuk majlis perkhahwinan kami.. terima kasih pada kawan2 merangkap BFF yang sudi penat lelah bersama.. edy, juliza, fifi dan nizam.. thanks a lot..

naw..naw..

tunggu giliran edy... fifi.. dan nizam.. who is next..? alamak debo pulak kita wak.. cepat2 la korang kawin.. senang ati aku jugak.. hihi... mesti meletop wedding korang ek...

ok di ringkaskan cerita :

Andaman baju sanding dan mekap :
Raudhah Kasih, Taman Sri Kluang ( sebelah dengan Giant)

Mini Pelamin, Pelamin, hiasan bilik tidur dan meja makan damai :
Hairul Azuan (abang ipo...)

Kek :
Juju cup cakes

Candy Corner : aku ler..!

Catering :
Apandy Catering (Batu Pahat) tip toppp...!!

Gubahan hantaran :
Atiqah (My sista..!)

Photographer:
Kedai Kahwin Kami

alhamdulillah segalanya memenuhi bajet yang telah di susun.. bak kata orang.. lebih tiada.. kurang pun tiada.. semuanya menepati keperluan dan kehendak.. hihi

ok nak kongsi beberapa pic kawin yang tak seberapa...

ko tak tahu aku punya nak bergambo sangat di stesen ketapi kluang kemain seksanya.. dah la panas rentong masa tu.. naseb baik mekap mak andam tak cair ko..!! dengan nyamuk dengan mak jandanya banyak kan.. ko tahu la kan, seksanya bagaimana.. nak sangat berposing bagai mcm retis kan.. rasakan..!!


p/s: aku dah try berdiet .. tapi beso jugak badan ni.. aishh ape lah naseb..  takpe janji impian mak aku nak tengok aku sanding pakai baju merah tercapai...! aku suka bajunya..! macam retis ko..!!
















Tiada ulasan:

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...