sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p
22 Disember 2010
Suara aku makin sedap atau makin serak..?
22 Oktober 2009
sambutan hari raya aidilfitri..

raya? dah nak abes da..tp saat aku menulis catatan ni dah 3 zulkaedah dah.. tp cite ni x ade la lama sgt..cuma aku lebih memerlukan mood untuk menulis di ruangan ini.. yela..sedar x sedar dan tanpa aku sedari sudah ramai manusia yang tahu kehadiran blogger aku ni.. hmm..
ok aku nk trus cite ni..
malam sambutan raya tu adalah salah satu tugasan kursus indaksi kami.. kami di tugaskan untuk menghidupkan suasana raya di mana terdapatnya kuihraya dan lain2..
mana nak cari beb kuih raya? smua dah expired.. nasib baik UO(Untung Orang Ramai) sebelah hotel kami jek.. shopping sakan la.. peruntukan di beri hanya RM50.. kalau nak ikutkan memang x cukup.. tapi kami mempunyai komitmen yang tinggi kami topup2 la ckit2 yang kurang tu.. dengan harapan nak menang la untuk gerai yang terrrrcantikkkk..hahahah
malam tu mmg x dinafikan lah mcm raya datang lagi.. kumpulan indaksi kami telah dinobatkan kumpulan yang paling baik dan bagus..wahhh naik kembang aku tgk penghulu masa tu..
paenghulu time tu ialah eddy.. kawan aku jagak.. tapi mmg best indaksi taw.. kalau di beri peluang aku x nak pergi lagi pn..hahahah.. x nak...

15 Oktober 2009
Kursus Induksi??? Alamak mcm mana ni?? x prepare lagi..
uppsss....
induksi...?? mula2 masa dengar kursus ni rase mcm suspen jek..yela org kate kursus ni susah la..payah la.. mcm2 ade.. tp aku nekad jgak nk pergi sbb itu salah satu syarat utk aku sah jawatan.. mcm x percaya..aku telah pn tamat dan berjaya mengakhiri kursus tersebut.. bayangkanlah 10 hari di sana..kami mcm org dah x tentu arah da..penat taw..rehat jgan sekali2 nak mimpi la..x ade rehat.. maybe ade hikmah disebaliknya... kat sini aku titipkan picture2 semasa aku di sana... hotel selesa, Pasir Gudang...
jom tengok...
(p/s : ni time senaman erobik....heheheh)
(p/s: ni time buat kerja kumpulan)
(p/s: ni time nak g main boling....)

...Lagi gambar aku upload kemudian..penat la..
25 Ogos 2009
Product HRMIS
Mase ni aku kursus kat BTPNJ..Kursus pasal HRMIS.. aku terangkan ckit la pasal HRMIS ni.. HRMIS ni adalah satu data perjawatan oleh semua kakitangan awam..so rekod2 dorang semua ade dlm HRMIS..2 je kot yg leh aku terangkan..nk terangkan panjang lebor, aku bkn org kuat HRMIS, xbpe nk tahu sgt pasal sistem ni yg selalu Down..
Anyway...
"BERKHIDMAT utk NEGARA" Kannnn...??