sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

15 Oktober 2009

Kursus Induksi??? Alamak mcm mana ni?? x prepare lagi..

uppsss....

induksi...?? mula2 masa dengar kursus ni rase mcm suspen jek..yela org kate kursus ni susah la..payah la.. mcm2 ade.. tp aku nekad jgak nk pergi sbb itu salah satu syarat utk aku sah jawatan.. mcm x percaya..aku telah pn tamat dan berjaya mengakhiri kursus tersebut.. bayangkanlah 10 hari di sana..kami mcm org dah x tentu arah da..penat taw..rehat jgan sekali2 nak mimpi la..x ade rehat.. maybe ade hikmah disebaliknya... kat sini aku titipkan picture2 semasa aku di sana... hotel selesa, Pasir Gudang...

jom tengok...

(p/s : ni time senaman erobik....heheheh)

(p/s: ni time buat kerja kumpulan)

(p/s: ni time nak g main boling....)

...Lagi gambar aku upload kemudian..penat la..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...