sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

22 Oktober 2009

sambutan hari raya aidilfitri..


raya? dah nak abes da..tp saat aku menulis catatan ni dah 3 zulkaedah dah.. tp cite ni x ade la lama sgt..cuma aku lebih memerlukan mood untuk menulis di ruangan ini.. yela..sedar x sedar dan tanpa aku sedari sudah ramai manusia yang tahu kehadiran blogger aku ni.. hmm..

ok aku nk trus cite ni..
malam sambutan raya tu adalah salah satu tugasan kursus indaksi kami.. kami di tugaskan untuk menghidupkan suasana raya di mana terdapatnya kuihraya dan lain2..
mana nak cari beb kuih raya? smua dah expired.. nasib baik UO(Untung Orang Ramai) sebelah hotel kami jek.. shopping sakan la.. peruntukan di beri hanya RM50.. kalau nak ikutkan memang x cukup.. tapi kami mempunyai komitmen yang tinggi kami topup2 la ckit2 yang kurang tu.. dengan harapan nak menang la untuk gerai yang terrrrcantikkkk..hahahah

malam tu mmg x dinafikan lah mcm raya datang lagi.. kumpulan indaksi kami telah dinobatkan kumpulan yang paling baik dan bagus..wahhh naik kembang aku tgk penghulu masa tu..

paenghulu time tu ialah eddy.. kawan aku jagak.. tapi mmg best indaksi taw.. kalau di beri peluang aku x nak pergi lagi pn..hahahah.. x nak...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...