sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

01 Januari 2009

feeling...erkk??




ni nk cite mase nk sambut new year..actually aku xsambut pn..juz sambut dpn komputer jek..bosan..lg pn jenis ku ni bkn suka enjoy..hahah..(yeke?poyo jek)..

aku sambut new year dgn berchating jek..aku cating dgn kwn aku..lama da sbenarnya kenal dgn bdk ni..klau xclap sejak thn 2005..tp aku x pnah jmpe pn dia..sbb aku malu r dgn my fizikal ni..lg pn..aku ni kurang pcaye kat bdk2 cvhating..tp ntah la..byk2 kwn yg aku knal mlalui chat ni..aku hanya pcaye kan dak ni jek..(dak A..aku bg nama..senang ckit nk korg phm) maybe dia ckp btl..or maybe dia tipu aku..tp aku ttp pcye kan dia..xtau knp..aku syok dia ke?emm..mmg la aku syok dia wlaupn xpnah jumpe..aku xksah pe org kate..janji aku hapy..

nk di jadikan story of the year..tibe2 lak prasaan aku ni ade balik pd c dak A ni..taktau nape..mmg aku syg dia..mmg aku cintakan dia..tp bile pkir2 balik..cinta litorg ni mmg terhalang..sbb dia pn da ade gf..emm dan aku pn da ade bf..kitorg bkn nk curang diblakang kekasih kitorang tp ntah la..xpe la..tuhan saje nk uji kesetiaan aku pd bf aku kot.. alhamdullilah..aku setia lg dgn bf aku..

mlm 2 jgak aku kol dak A ni..emm..rindu gler xdgr sore dia..ade la dlm 1thn..ee..sore dia cam org tua la..haha..sbnarnya dia sakit tkak..xpe la..pd mlm 2 jgak aku x leh lupakan dia..emmtp esknye aku da xingat pape..ntah la..aku x nk ingat da..

harapan aku utk tahun baru ni aku harap pelajaran aku akan lebih baik..klau leh nk dpt 4flat.tp mcm x kesampaian jek..xpe la..cayokk..cayokk...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...