sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

29 Jun 2009

memory of college MCS




huhu..im coming...dah lama x update smpai lupa pasword n username sendiri..heheh.. akhirnya aku berjaya mebuka entry ini..huh..

byk benda nk crita ni..first..and the end..

tanggal 6hb februari aku dah berhenti dari my study di MCS College..bkn berhenti suka2 taw..tp aku dpt new job..goverment lak 2..emm syg lak nk tolak.. tanpa pikir panjang aku pn trime je la position 2..yela sape nk bagi gaji tiap2 bulan kan..

aku lapordiri di Hotel GoodHope Skudai pd 11hb Februari sampai 13 Feb..just taklimat n sdikit info ttg alam pekerjaan yg bakal kami lalui nanti..

so..aku di tempatkan di Jabatan Pelajaran Johor,Jb.. disitu la pelbagai cabaran yg aku tempoh dlm proses percubaan aku 2..aku di tmpatkan di Sektor Pendidikan Islam..pehh terus insaf sehh..hahaha..

aku ni fresh..maksud aku, aku x pnah bekerja pn sbelum ni..so cara,proses, prosedur kerja aku x berapa reti sgt..minggu pertama aku kerja mmg aku x tahu pe nk wat..goyang kaki jek..hahah

tanpa sedar dah dapat gaji..huhu.. ade la dlm 2k..cikit jek.. ape lagi..enjoy la..tp masih x lupa aku ade tanggungjawap lg sbg anak...so phm2 k...

n last word..nk sentoh ckit pasal pic sebelah ni..pic ni di ambil mase event penyampaian laptop dan anugerah dekan..aku dpt laptop n anugerah dekan..naik pentas 2kali..hehhe..

yang baju pink 2 aku, bj merah k.mar, bj hitam huda, n bj ungu su(adek syed aiman)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...