sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

13 Julai 2010

jom....

jom sertai kami di fulamak...

jom sertai kami di Fulamak Network.. Berfacebook sambil menjana pendapatan RM300 hingga banyak mana yang anda mahu.. Daftar sekarang di http://face.fulamak.net/?id=216

Ketahui rahsia bagaimana anda boleh menjana pendapatan di facebook setiap hari walaupun anda tidak login ke facebook. Suatu pembaharuan dalam revolusi perniagaan internet. Sertai kami sekarang dan daftar secara percuma di http://face.fulamak.net/?id=216

Ketahui rahsia bagaimana anda boleh menjana pendapatan di facebook setiap hari walaupun anda tidak login ke facebook. Suatu pembaharuan dalam revolusi perniagaan internet. Sertai kami sekarang dan daftar secara percuma di http://face.fulamak.net/?id=216

11 Julai 2010

untuk selamanya...


Andainya ku pergi
Usah disesali
Kerana ku sangsi
Adakah cinta masih di sini

Andainya kau tahu
Ku mencintaimu
Ku pasti dirimu
Tak akan tega melukaiku

Sampai bila akan begini
Menyimpan rahsia hati
Relakanlah aku pergi
Walau cinta masih di hati
Dan airmata menemani
Langkahku yang semakin tak pasti
Membawa kelukaan ini

Bila sampai waktu nanti
Ku harap kau kan mengerti
Mungkin bahagia atau derita
Takdir ku terima

Tuhan tunjukkanlah
Cahaya kebenaran
Kenangan bersamamu
Kan bersemadi
Untuk selamanya



10 Julai 2010

u LOVE me????

IF YOU'RE ASKING IF I NEED YOU
THE ANSWER IS
FOREVER....

IF YOU'RE ASKING I'LL LEAVE YOU
THE ANSWER IS
NEVER....

IF YOU'RE ASKING WHAT I VALUE
THE ANSWER IS
YOU.....

IF YOU'RE ASKING IF I LOVE YOU
THE ANSWER IS
NO....!!!!


apam mekar..tapi tak bape nak mekar...


ahahahha..ape lah silapnya.. tak mekar2.. mekar ckit jek,,, emmm..tengok jela....

cheese cake...nyumy...



tadaaaa..... akhirnya jadi kenyataan jugak aku nak wat cheese kek ... siap letak filling blueberry lagi.....sedapnya...
jeles tak korang???????????? hahahhahaha.....

30 Jun 2010

teksi..oo..teksii......!!


bosan tahap dewa bila balek kene naik teksi.. hampeh betul... x suka.. tapi apakah daya.. kita ni x ade kereta..gi kerja pun harap tumpang kat org..kalo org x gi kerje..aku pn terpaksa naik teksi.. kalau kawan kursus 2 minggu, 2 minggu jugalah aku naik pakcik teksi.. sampai pakcik teksi tu pun da kenal aku... 'ooo...awak ye yg selalu kol, suami x ambil ke??, ala kesiannya...' (agak kurang ajar ckit pertanyaan pakcik teksi tu...) aku pn jawap...''pakcik..saya x kawen lagi lah..saya dok dgn kwn saya..arini kwn saya cuti..so terpaksalah naik teksi pakcik yg santek ni...kalo boleh aircond tu kuat ckit ye..panas la kat belakang ni...'' hahahhahaha
walauapapun pakcik teksi...terima kaseh kerana kalau x ada teksi saya pun tak gi kerjalah jawapnya.... hahhahahaha

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...