sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

13 Jun 2012

Enchek Lurus dan Enchek Bendol...!!

ayoooo...!! lurus bendol la ko ni... adoiiii..!!

kalau menyuruh kena satu persatu perkata nak beri arahan pada kau..! sampai hati ponnnggg naik hangen...!

dahlah..tak baik mengata orang lurus bendol.. dosa tau..!

***minta maaf yer...



~~cerita lain~~~~

hari ni aku delivery perfume kat seorang kasteme.. bagi harga cincai2 la sebab regular kasteme.. tak kesah untung sikit.. tapi bikin rezeki maa...!! jangan tamak..!!

"nah! ko punya.. total RM90.00.."

"ok, nah! duwetnyerrr.."

lalu pulak seorang sahabat..

"zila, ko jual perfume ke? bape ko ambil?.."

"sebotol rm33.00"

"kalau 2 botol..?.."

"rm66.00"

"oooo..."

"kenapa nak order ke..?"

"taklah..! cume nak bagi tahu, ko jangan jual kat tempat aku.. sebab aku jual RM35.00.. nanti dorang takmoh beli gan aku lak.."

"yeke..? jangan risau aku tak kacau periok nasik ko pon.. aku jual kat kengkawan aku yg regular kasteme jek.. so jangan risau.. aku memang tak amek untung banyak pun.. cukup la ape yang ade.."

** aik.. tak pernah terpikir nak tutup periok nasi orang..

haishhhh.. macam-macam orang ada di dunia ni.. tapi kita tetap memberikan perkhidmatan yang terbaik..!!

p/s: lepas ni nak bercerita pasal PB...


Tiada ulasan:

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...