sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

11 Jun 2012

tamak atau keperluan...??

ni nak cerita pasal hal bisnes.. sesuailah dengan remaja/dewasa macam aku yang suka carik duit lebih.. tp ni bukan masuk RM50 dapat pulangan beribu2 yer..!! itu haram nyahh...!!! duit tu datang bergolek dari mana pun kita tak tahu kan..?? fenipu itu..!!

yang aku cakap ni soal bisness dengan titik peluh sendiri.. dengan usaha sendiri.. dengan kepenatan sendiri.. semuanya di buat dengan sendiri.. orang luar hanya memerhati dari jauh dan mintak belanje ajerk... bohsaaannnn...!!!



Alhamdulillah.. tahun ni dilempahkan rezeki yang berbaloi2.. bersyukur sangat... tempahan dah start banyak.. berbanding yang dulu nak puasa baru orang hantar.. tapi utk tahun ni, belum puasa lagi orang dah ramai yang hantar.. dari bulan 5 orang dah sibuk hantar.. alhamdulillah... lepas duit nak bayar itu ini..

tapi, aku ni banyak kesiankan orang.. orang punya emergency baju pun MASIH aku amek tempahan.. berani mati tu.... hari ni antar lusa nak..!! takpe..aku buat jugak.. rezeki kan.. tak boleh la nak memilih sangat kaaannnn...!!

tapi...(eh..! tapi lagi..)  hingga sekarang aku masih ambil lg tempahan.. tamak ke aku??? bukan tamak.. tapi kesian kat kasteme2 yang menaroh harapan like lagu Zaiton Samion.. heheheh.. insyallah.. rezeki tak kemana.. tapi kesian jugak kat kasteme yg hantar baju dari bulan 5 tak siap2 lg bajunya.. mana taknya asek dulukan orang lain jek.. =.=" sory kak Zura..!! yerr.. sebelom puasa saya janji akan siapkan.. kita sign surat akujanji ok..! ekekekeke...!!

insyallah, kalau sempat, aku amek la lagi tempahan.. kalau tak sempat.. minta maaf banyak2..




p/s: baju raya sendiri tak pernah ade manik =( sedihkan...??

Tiada ulasan:

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...