sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

11 Julai 2012

Ya Allah.. Redhakanlah hati aku ni..

hati ni memang sangat geram-geram.. tak tahu nak bagi tahu macam mana.. geram dengan orang di sini.. sorang kata kanan.. sorang kata kiri.. semua belagak bagus.. semua belagak baik.. semua belagak hebat.. bila suruh buat...!!!

pas kat orang lain..!!
banyak cekadak ko..!!

Ya Allah.. geramnya aku..

jauhkanlah aku dari perasaan perangsangka buruk ini jauh-jauh.. berkatilah kerja yang aku buat.. ikhlaskanlah aku menolong orang lain.. semoga duit gaji yang aku terima ini diberkati oleh-Mu.. jauhkanlah aku dari ungkit-mengungkit..


Tiada ulasan:

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...