sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

08 Julai 2013

BAJET KAHWIN PART 2: 2 bulan lagi.. (saya nak kahwin)

assalammualaikum..

dulu masa awal fasa pertunangan dok menghitung hari bila ler nak kawin.. gila gatal kan.. kan.. duduk berfeeling bagai mak jemah memikir..hahaha

tapi bila dah tinggal lagi 2 bulan, tetibe terdetik, "eh asal cepat sgt ni..belum puas enjoy lg..belum puas kumpul rete la..:" hahaha

^
^
tula..manusia ni kan.. bila diberi nak tolak..bila tak diberi, mencarik pulak kan.. pening kepala beta memikirkan soal kawin.... argghhh.. kene ade perunding imej dan perunding perkahwinan ni.. ala macam la ko ni anak orang kaya nak perunding2 bagai ni kan...???

kelas ko..

lg 2 bulan tapi banyak bab lagi belum settle... gemble tak aku? koboi la jawapnyer... hahaha

1- baju nikah (cc : Juliza akaperah sila ambil perhatian yer....) - designer aku.... *rekemen
2- kek wedding belum tempah
3- ambil darah untuk untuk test HIV
4- temuduga kawin
5- button (untuk kendarat dan bff)
6- benda kecik2 macam deko-deko.. nak jugakkk kan..walaupun bajet ciput
7-duit....!!! makanya....?? tak payah nak berfeeling bagai macam diva ok!
8- masih belum menghalau budak umah sewa lagi.. (sedih!..)
9- belum fitting baju bersanding..
10- belum fikir tema warna ape.. (warna warni je senang u ollz)


hahaha... boleh macam tu...?? boleh jerr... sendirik tanggung..

dengan maka itu, bulan 7 ni bulan mengapply cuti  ok.. makanya cuti kawin pun terpaksa di cut-cut.. diulangi lagi... cut ok.. sebab nak kaber balik yang aku cuti bulan 7 kan...

bulan 8 nak raya.. makanya keneee cuti lagi tak..?? omaigudddd...

dan cuti kawin makanya kene amek 2 hari je tak..???

hahaha.. aku ok jer.. pengantin bukan banyak buat kerja pun.. duduk atas pelamin feeling2 diva jer... hahaha.. sentap tak..??

insyallah.. bulan 7 ni aku akan settle kan mana yang patut... macam temuduga kawin, cek darah, tempah kek kawin, fitting baju...

yang baju nikah tu ape cerita ek..? kena tak datang berkayuh rumah my designer.. hihi.. jgn marah ye puan besar juliza...

nasib baik la aku ni boleh jahit manik sendirik..so boleh la save budjet ckit..sbenarnya tak ade la save mana pun..samo ajo lah...


ahhh..tetibe takut dan tak bersedia pulak nak menumpuh alam berumah tangga.. nebesss kita tau... hihi.. seriusly i very2 nebes ok!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...