sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

15 Julai 2013

BAJET KAHWIN PART 3: candy coner.. perlu ker???

handmade...decoration..hihi

Candy coner? Perlu ke u ollz..? Perlu jika duit ko kepok.. klu duit tak bape nak kepok, ko jgn bermimpi di malam buta dikkk....

Dulu aku selalu rasa bdk2 yg wat CC ni mcm membazir.. naw..naw..naw aku dah Terjebak. .. mcm mana nak citerrr ni???

Senang kata aku dah terjebak....!!

Makanya wedding aku tu meriah tak dgn kanak3?? Oshemmn.. I loike.. !!

Aku selalu berangan dan mengidamkan CC yg english style.. ala2 vantage kan.. maklomlah lahir kat obersea.. darah camporan tetap ade (ok ni aku tipu) ...

Dimeriahkan lg dgn adanya chocolate fondue fountain. .. coklat dicairkan....jatuh2 di dlm mulut.. ermm..sedapnyer.  di tambah pula dgn marshmallows dan strowbri segar dari ladang cameron hingland    wahh..suke2...
ini lah bendanya...coklat cair di dalam mulut...

Di tokok tambah lagi dengan cekedis2.. gula2 yg merosakkan gigi bebudak..hihi...

Lagi satu yg aku tertarik adlh mesin ABC... panas2 ni mmg sedap pekena abc  ek.. mesin tu murah je rm59.90 je... buat2 ade je kan. Buat2 nak galamer... katanyerrrr.

winkkk.. ini la mesinnya.. oshem tak..??



Tapi kalu ade mesin buat popcorn pon oshem jugak kan?? Kan?? Kan... hihi

Tp tak pyh la nak diva sgt nk berpopcorn bagai dikkk... duit secipot berfeeling bagai!!!!

 inilah mesinnya.. sangat comel...

Ok la ni adalah shortlist aku untuj decoration candy corner::

● cup cake red velvet or coklat (handmade)
● smarties (utk colorfull)
● strowbery (klu dompet kepok)
● marshmallows ( skrg musim org wat kueh, mayb blh dpt murah)
● chocolate fondue fountain (rm79.90 nak beli teros..lps blh menyewa balik..dpt balik modal ckup la)
● dadih
●machines ABC (saje nak mengedik)
● biskut aiskrim/butang
● dan lain2 yg difikirkan perlu***

Siap ade bintang koo...tu bermakna kalau dompet kepokkk..

so sekarang ni nak pilih tema apa untuk candy corner? nak tema rimba safari ke? ke tema kalerfull... hahaha

3 ulasan:

ayu berkata...

hai nak tanya kat mana dpt katalog brg2 mini tu ye.. sy sibuk cari brg2 mini tu terutama mesin popcorn tu.

Nur Hazielah berkata...

hai ayu..:

katalog2 tu sy dapat dari kedai yg menjual barang2 seperti Narita, Giacomo, Rorine.. best tau barang2nya.. discount pun masyuk jugak.. ahli seumur hidup..

Iesma berkata...

Buat sewa x mini fountain choc :)
Whasp: 0136022257
Emel: ismasazeniismail@gmail.com

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...