sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

16 Julai 2013

cara dapatkan full nyawa untuk candy crush saga

kredit untuk belok http://cikepal06.blogspot.com/

Harus cuba..diulangi... cuba.. makanya lepas ni Bong Moktar  boleh main candy crush tanpa minta nyawa tak...???

Hehe..gurau je...

Aku tak pasti tsunami apakah yg melanda remaja, mak org, bapak org dok main benda ni.. ade ke best nya ke??

Aku dah hampir terjebak 2 bulan main candy crush ni... asal tgh feeling kuat, masa tu nyawa habes sampai aku terpaksa menjaja kat pesbuk suruh dorang bg nyawa.. hahaha..

Gilerr tak ko rasa candy crush ni.. sampai ade yg bergado sbb org tu x tolong2 dia bg nyawa or tiket..

So dihari yg mulia lg barakah.. aku nk share mcm  mana nak dapat nyawa  yg full lg penuh.. so lepasni pastikan anda tidak kehilangan nyawa sebab dok hadap sgt main benda ni, so mati kerassss...

awassss yer adik2...!!
untuk korang yang guna version android.. pergi bahagian setting, lepastu kelik date n time...

lepas tu unclick kan automatic date time.. kalau tak paham sila rujuk gambar rajah di atas

lepas tu pergi bahagian tarikh.. perawalkan tarikh sehari.. contoh tarikh hari ini adalah 17hb.. so ditukarkan kepada 18hb.. sila buat ikut tarikh anda memasing..!!


tadaaa... megik..megikk.. nyawa dah full... hihi.. aku ade setok nyawa 34 lagi.. korang hado....?? lepasni boleh tak yah aku nak sebok2 minta kat orang mintak nyawa..hahaha... mak kaya..mak kaya...

p/s: aku baru level 135... tolong jangan gelak...!!!


Tiada ulasan:

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...