ni aku nak kongsi video kat korang semua.. tadi aku tgh dok explore..aku terjumpa video ni..best.. sebelum tu korang layan lagu ni..
dan balasanya... korang tgk plak yg ini...
ni aku nak kongsi video kat korang semua.. tadi aku tgh dok explore..aku terjumpa video ni..best.. sebelum tu korang layan lagu ni..

paenghulu time tu ialah eddy.. kawan aku jagak.. tapi mmg best indaksi taw.. kalau di beri peluang aku x nak pergi lagi pn..hahahah.. x nak...

uppsss....
induksi...?? mula2 masa dengar kursus ni rase mcm suspen jek..yela org kate kursus ni susah la..payah la.. mcm2 ade.. tp aku nekad jgak nk pergi sbb itu salah satu syarat utk aku sah jawatan.. mcm x percaya..aku telah pn tamat dan berjaya mengakhiri kursus tersebut.. bayangkanlah 10 hari di sana..kami mcm org dah x tentu arah da..penat taw..rehat jgan sekali2 nak mimpi la..x ade rehat.. maybe ade hikmah disebaliknya... kat sini aku titipkan picture2 semasa aku di sana... hotel selesa, Pasir Gudang...
jom tengok...
(p/s : ni time senaman erobik....heheheh)
(p/s: ni time buat kerja kumpulan)
(p/s: ni time nak g main boling....)

...Lagi gambar aku upload kemudian..penat la..
JUST TO SHARE...
aku nak share video yang aku buat kat video youtube.. dah lama sebenarnya buat.. tiba2 bila terasa sedih.. aku teringat balik kenangan aku di selangor.. dengan kawan2 aku.. best2 sangat.. i miss u all... terima lah.."Berakhir Dengan Pasti"....
ASSALAMUALAIKUM..w.b.t
sedar x sedar ramadhan sudah pn berakhir dan syawal sudah pn menanti kita.. disini saya ingin meminta maaf kepada sesiapa yang mengenali diri ini secara langsung atau pn tidak..harap segala salah silap harap diampuni.. kepada kwn2 ku, aku jga meminta maaf seandainya terkasar kata dan bicara serta kelakuan yang mungkin membuat hati korang terasa sakit..
MAAF ZAHIR BATIN... Ain, Edy, Ekin..
Mase ni aku kursus kat BTPNJ..Kursus pasal HRMIS.. aku terangkan ckit la pasal HRMIS ni.. HRMIS ni adalah satu data perjawatan oleh semua kakitangan awam..so rekod2 dorang semua ade dlm HRMIS..