sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

07 Mei 2012

hai ziela..bila nak kawen..?

'hai ziela, bila nak kawen?' tersentap hakak dengar tau.. dorang ni ingat kawen ni boleh buat sehari dua ke.. bukan hakak tak nak kawen.. hakak tengah kumpul duit.. hakak tengah excited dengan manik2 hakak tu..

ekekekekeee...

'zila, aku ade anak saudara lelaki, aku ingat nak 'kenen' kan ko dengan dia la...' lagi sentap hakak dengar dikk.. alahai.. rasa dah banyak dah nak kenen2 kan aku. tapi ....

'maafkan saya' 

hakak tak berminat.. ingat balas mesej sekali dua boleh ajak kawen la.. puiiihhh.. cinta itu harusnya datang dari hati dik non.. bukan di 'kenen2'kan.. penat dah hakak..

ade jugak nak 'kenen' kan hakak dengan tunangan orang..puiiihh naseb baik hakak dah siasat dulu.. klau tak, saje je nak meruntukan masjid orang..  tak baik tau.. tuhan mara..!

jangan la awak anggap saya ni pandai masak, pandai buat kek, pandai jahit, pandai buat brooch saya ni berkebolehan.. banyak lagi wanita diluar sana yang lagi hebat dari saya.. (tudddiiiaaaaa...) bukan saya nak bangga diri.. tapi saya rasa kalau cinta itu bukan datang dari hati saya, buat apa nak teruskan.. nak jaga hati je ke? oit..! hati aku sape nak jaga..! hehehe (mara hakak..)

saya dah ade pilihan hati saya..! (insyallah)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...