sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

08 Mei 2012

saya nak kurus....!!

gempak betul tajuk entry aku kali ni... secara tak langsung boleh psikologi my mind ni untuk 'diet' 'diet'..! sejak dua menjak ni..eh silap..! bukan sejak dua menjak tapi dah setahun berlalu rasanya..berat tak moh maintain..! naik lagi ade la.. selara makin bertambah-tambah,, uawaaaa...

mak kata: tak ape gemuk, asalkan sehat..!

takmoh..!!! nak kurus jugak..!!

bila tengok gambar2 lama, terasa menjeles pulak.. masa tu pipi tak tembam.. badan pun kurus..(walau tak kurus sgt) masa tuh tengah diet dari berat 65 kilo dapat turunkan sampai berat 55 kilo.. kira berjaya dan terjaya la aku turunkan berat badan selama 2-3 bulan jugak kot.. dah lupa..lama sangat.. aku rasa itu la kejayaan yang terbesar bagi aku...kalau ade anugerah 'tabah dan sabar' aku rasa aku lah patut yang dapat..hakhakahk... masa tu memang dah tanamkan azam, takmoh makan nasik..! no sweet..! no carbo..!!! berjaya jugak aku hadapi... dan hasilnya ialah 55 kilo jek masa tu... (bagi aku dah kurus la..)

pastu masuk sepital sebab tiroid...lepas kuar sepital terus dah tak amal diet dah.. sebab mak aku dah bilang, 'tak usah la ko nak diet2.. muda2 lagik dah sakit..!!' terus dari tu aku, yes nasik..! yes sweet..! yes carbo..!!! uawaaaa...naik semula berat..!! nanges 24 mangkok...!

pipi aku kurus..!

korang ade tips tak? pliz share.. tapi kenapa kalau nak kurus mesti tak bole makan nasik..! nasik kan tenaga..hehehe...

 pipi dah tak ade..


lemak degil dah hilang..!

tapi sekarang aku ni dah bagus, dah tak makan malam.. last makan pukul 6 petang.. tapi sama jek kot..berat takmoh turun.. mungkin lemak degil kot..!! menci...!!!

4 ulasan:

eliana berkata...

jom herbalife! hehe. Alhamdulillah, i lost 10 kg in 3months.

if berminat bole jenguk my blog : faraheliana.blogspot.com

or add me at fb kay!
ayuh sihat n slim! :)

Nur Hazielah berkata...

herbalife? dulu my sis ade cuba cuma dia tak kosisten jek.. mahal kan??

Lenda Daud berkata...

Salam Zilzul,

saya just nak share mcm mana nak kurus dengan cara mudah dan selamat serta mendapat kesan serta merta...

hanya dengan kaedah penyusunan lemak yang betul...saya telah hilang 20kg dalam masa 5 bulan tanpa diet, tanpa exercise.

http://lovelifelenda.blogspot.com

Nur Hazielah berkata...

tq kerana sudi berkongsi =)

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...