sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

07 Mei 2012

i LOVE writing but..i'm so lazy.. huarggghhh

ye..ketika dulu saya amat suka mengupdate belok... dengan cerita-cerita hidup saya.. tapi entah mengapa sejak setahun lalu rasa macam tak 'sempat' nak lakukan semua ini.. nak bukak pun tak sempat, ape ntah lagi nak membalas komen2 anda semua..

'ohhh..maafkan saya'

hehehe

bukan ape kerja aku sekarang ni bukan kerja macam dulu... duit dah turun, so banyak la aktiviti2 bos aku merangka.. aku kan kerani.. 'SAYA MENURUT PERINTAH' hari2 kene buat surat.. bos pulak 'macam' tu.. sejak2 dapat bos baru ni.. tahun lepas memang tak dan la nak mengupdate.. update pun setakat satu-dua entry jek.. tahun lepas ade aktiviti peringkat kebangsaan.. so preasure nak buat itu ini.. meeting dengan orang atasan..

so, tahun ini 2012 aku ingat bolehlah berpoya-poya..rilek2 sambil makan cokodok ke.. tapi tidak jugak.. tahun ini ada lagi aktiviti peringkat kebangsaan.. uawaaaaa.. macam nak nanges.. penat tahun lepas pun tak hilang lagi (nampak bebnor nipunya..hehe)

alhamdulillah.. sejak2 aku menghadirkan diri ke kelas jahitan manik dengan jaya dan gemilangnya rezekiku melimpah ruah (bukan nak riak, sekadar ingin berkongsi) banyak tempahan diterima.. tu pasal la idea nak mengupdate dah tak ade..sebab idea tu semua telah dicurahkan pada setiap langkah seni jahitan ku..sekema betul ayat..!

raya tahun lepas, banyak tempahan ku terima.. tapi semua tempahan tu 'last' minit.. sebab dorang tu hantar kat tailor sbb tu la lambat..! tak ape..aku terima dengan hati terbuka.. rezeki tu.. alhamdulillah siap jugak tempahan... ade la dalam 20 pasang baju dijahit manik selama sebulan..! giler kan..!

upppss..itu cerita tahun lepas zaman tok kadok pun mau cerita ke?? heheh.. sury sury...

terima kasih jugak kepada blogger2 yang menghantar email, katanya bila nak update belok... emm bukan taknak update sayang.. tapi masa itu amat mencemburui ku..hehehh

insyallah jika diberi masa dan umur, akan ku abadikan coritan2 ini ke dalam belok..

wallpaper belok pun lama tak tukar..bukak2 asek tengok orang separoh begel jek.. runtuh iman nak..! insyallah sikit masa lagi aku tukar.. hehehe

ok.. tak ade nak cakap lagi.. air segelas pun dah habes.. sambung esok..klau tak esok..lusa.. klau tak lusa, pandai2 la paham..ekekek

Tiada ulasan:

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...