sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

25 September 2012

Antara kena dan tak kena..

Assalammualaikum,

kali ni nak bercerita pasal match dan tak match dan kurang match.. eh korang tahu tak (tahu..tahu...) kan sebelum ni aku ada bercerita pasal yang pergi Jakel tu.. aku ada beli kain sipon dan lace..

kain tu kaler kuning air.. dan lace tu kaler puteh.. adakah korang rasa sepadan lace tu diletakkan di atas kain sipon yang berwarna kuning air tu...?? tak rasa kecacatan ke? kalau tak pakai lace tu rasa sayang sangat sebab beli dahlah mahal (bagi aku la..) pastu takan nak buang ke tepi je pastu lagi membazir beli lagi lace.. ohmaigottt.. aku bukan raya raya pun asek nak bershopping walaupun sayer kaki shopping.. hahaha

tengah buntu.. tolong bantu kawan2.. bagi la idea fresh2..

ada beader lain beri pendapat, guna je la lace tu.. nanti letakkan manik kuning banyak sikit. so tak ade la nampak kecacatannya..

=.="

sesuai ker..........????

tak rasa pelik.......????

abes nak buat macam mana.......???

takpelah kita try test error jela.. berserah dan pasrah jikalau hasilnya tak cantik.. ermmm.. tapi dalam hati aku tetap ada rasa 'kekurangan'

rasa menyesal tak suda pulak beli lace kaler putih berseri tu.. kalau lace warna cream ok lagi.. ni putihhh...?? ko jawaplah sendiri...!!


beginilah situasi aku sekarang... -,-"

aahahahahahaha...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...