sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

23 September 2012

keminatan kasut GUESS yang teramat sangat pada abad ini..

Assalamualaikum..

mukadimah untuk entry kali ini ialah perbincangan kasut GUESS.. heheh.. skema giler..

ok la..sejak kebelakangan ini keminatan yang amat mendalam ingin mempunyai kasut branded.. tak dapat 3 pasang, sepasang pun jadi la ^,^"

tapi orang kata, kalau kita tak mampu, buat cara tak mampu.. aku separoh mampu.. antara rela tak rela nak menabur duit beratus2 hanya membeli kasut GUESS yang di idamkan lagi yang di dambarkan.. hahah

to me, kalau benda tu aku nak, harus dan harus dan harus juga aku akan mendapatkannya. tak kiralah dengan cara apa pun. tapi yang penting cara yang munasabah dan halal hokek.. jangan pikir aku nak mencuri pulak.. no..no.. itu bukan aku.. hehehe

satu hari di hujung2 bulan ni, aku ternampak la orang post gambar kasut GUESS kat pesbuk.. lawo.. tetibe berkenan pulak dihati sanubari ini.. kan.. hujung2 bulan.. gamaknya pahamkan jela.. duit dihujung tanduk la kiranya.. tapi dengan semangat yang kental aku 'nak' jugak kasut tu.. mula la aku open menjahit manik semula, walhal sebelum ni aku dah umumkan tempahan jahit ditutup ketat-ketat.. haha..

oleh kerana kasut GUESS punya pasal, aku rela bersusah dan payah mengorbankan masa tidurku untuk menjahit... dalam masa 2 minggu aku dah berjaya collect RM350.00 upah menjahit manik untuk 3 pasang baju.. kayo makcik..!!

lebih kurang beginilah rupanya kasut dambaan hati.. glamer kan...??

bila duit ada di tangan, tetibe terselit juga rasa kekeliruan.. antara nak beli atau tidak... aku ambil sekeping kertas putih berseri.. aku senaraikan antara pron dan cont..



lukisan yang tercantik pada abad ini...

korang nampak tak ape bezanya antara beli dan tak beli.. hahah.. kalau aku beli, duit 300+ tu keluar macam gituew jek.. dan kalau aku tak beli duit tu boleh pergi joli.. barangnya dapat banyak..

ermm.. pokoknya sama.. ke arah keboroson melanda.. hahah.. nak buat macam mana.. saya kaki shopping..!!

last in the story, aku tak beli pun.. duit tu pergi beli kain sipon dan lace kat Jakel tempoh ari tu.. kan... tak ada motip tetibe beralih arah hobi ini.. nak buat macam mana, saya kan suka shopping..!!

hahahaha

2 ulasan:

juliza akafera berkata...

akrirnya habis jugak wat beli sipon

Nur Hazielah berkata...

duit beli sipon tu x sampai pun 200.. mana lebihannya.. wahh..rakusnya aku berbelanje...

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...