sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

22 Oktober 2009

sambutan hari raya aidilfitri..


raya? dah nak abes da..tp saat aku menulis catatan ni dah 3 zulkaedah dah.. tp cite ni x ade la lama sgt..cuma aku lebih memerlukan mood untuk menulis di ruangan ini.. yela..sedar x sedar dan tanpa aku sedari sudah ramai manusia yang tahu kehadiran blogger aku ni.. hmm..

ok aku nk trus cite ni..
malam sambutan raya tu adalah salah satu tugasan kursus indaksi kami.. kami di tugaskan untuk menghidupkan suasana raya di mana terdapatnya kuihraya dan lain2..
mana nak cari beb kuih raya? smua dah expired.. nasib baik UO(Untung Orang Ramai) sebelah hotel kami jek.. shopping sakan la.. peruntukan di beri hanya RM50.. kalau nak ikutkan memang x cukup.. tapi kami mempunyai komitmen yang tinggi kami topup2 la ckit2 yang kurang tu.. dengan harapan nak menang la untuk gerai yang terrrrcantikkkk..hahahah

malam tu mmg x dinafikan lah mcm raya datang lagi.. kumpulan indaksi kami telah dinobatkan kumpulan yang paling baik dan bagus..wahhh naik kembang aku tgk penghulu masa tu..

paenghulu time tu ialah eddy.. kawan aku jagak.. tapi mmg best indaksi taw.. kalau di beri peluang aku x nak pergi lagi pn..hahahah.. x nak...

15 Oktober 2009

Kursus Induksi??? Alamak mcm mana ni?? x prepare lagi..

uppsss....

induksi...?? mula2 masa dengar kursus ni rase mcm suspen jek..yela org kate kursus ni susah la..payah la.. mcm2 ade.. tp aku nekad jgak nk pergi sbb itu salah satu syarat utk aku sah jawatan.. mcm x percaya..aku telah pn tamat dan berjaya mengakhiri kursus tersebut.. bayangkanlah 10 hari di sana..kami mcm org dah x tentu arah da..penat taw..rehat jgan sekali2 nak mimpi la..x ade rehat.. maybe ade hikmah disebaliknya... kat sini aku titipkan picture2 semasa aku di sana... hotel selesa, Pasir Gudang...

jom tengok...

(p/s : ni time senaman erobik....heheheh)

(p/s: ni time buat kerja kumpulan)

(p/s: ni time nak g main boling....)

...Lagi gambar aku upload kemudian..penat la..

Just To Share....

JUST TO SHARE...

aku nak share video yang aku buat kat video youtube.. dah lama sebenarnya buat.. tiba2 bila terasa sedih.. aku teringat balik kenangan aku di selangor.. dengan kawan2 aku.. best2 sangat.. i miss u all... terima lah.."Berakhir Dengan Pasti"....

23 September 2009

Maaf zahir dan Batin..


ASSALAMUALAIKUM..w.b.t

sedar x sedar ramadhan sudah pn berakhir dan syawal sudah pn menanti kita.. disini saya ingin meminta maaf kepada sesiapa yang mengenali diri ini secara langsung atau pn tidak..harap segala salah silap harap diampuni.. kepada kwn2 ku, aku jga meminta maaf seandainya terkasar kata dan bicara serta kelakuan yang mungkin membuat hati korang terasa sakit..

MAAF ZAHIR BATIN... Ain, Edy, Ekin..

25 Ogos 2009

Product HRMIS

Mase ni aku kursus kat BTPNJ..Kursus pasal HRMIS.. aku terangkan ckit la pasal HRMIS ni.. HRMIS ni adalah satu data perjawatan oleh semua kakitangan awam..so rekod2 dorang semua ade dlm HRMIS..
2 je kot yg leh aku terangkan..nk terangkan panjang lebor, aku bkn org kuat HRMIS, xbpe nk tahu sgt pasal sistem ni yg selalu Down..
Anyway...
"BERKHIDMAT utk NEGARA" Kannnn...??

29 Jun 2009

memory of college MCS




huhu..im coming...dah lama x update smpai lupa pasword n username sendiri..heheh.. akhirnya aku berjaya mebuka entry ini..huh..

byk benda nk crita ni..first..and the end..

tanggal 6hb februari aku dah berhenti dari my study di MCS College..bkn berhenti suka2 taw..tp aku dpt new job..goverment lak 2..emm syg lak nk tolak.. tanpa pikir panjang aku pn trime je la position 2..yela sape nk bagi gaji tiap2 bulan kan..

aku lapordiri di Hotel GoodHope Skudai pd 11hb Februari sampai 13 Feb..just taklimat n sdikit info ttg alam pekerjaan yg bakal kami lalui nanti..

so..aku di tempatkan di Jabatan Pelajaran Johor,Jb.. disitu la pelbagai cabaran yg aku tempoh dlm proses percubaan aku 2..aku di tmpatkan di Sektor Pendidikan Islam..pehh terus insaf sehh..hahaha..

aku ni fresh..maksud aku, aku x pnah bekerja pn sbelum ni..so cara,proses, prosedur kerja aku x berapa reti sgt..minggu pertama aku kerja mmg aku x tahu pe nk wat..goyang kaki jek..hahah

tanpa sedar dah dapat gaji..huhu.. ade la dlm 2k..cikit jek.. ape lagi..enjoy la..tp masih x lupa aku ade tanggungjawap lg sbg anak...so phm2 k...

n last word..nk sentoh ckit pasal pic sebelah ni..pic ni di ambil mase event penyampaian laptop dan anugerah dekan..aku dpt laptop n anugerah dekan..naik pentas 2kali..hehhe..

yang baju pink 2 aku, bj merah k.mar, bj hitam huda, n bj ungu su(adek syed aiman)

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...