sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

15 November 2010

be-lang-kas buat pertama kalinyer... gggrrr



NGERI.........itulah reaksi aku first mengadap menatang tu.. mana tak nya.. aku tertanya2 gak mcm mana nak mkn belangkas ni?? sbb nampak isinya yg keras.. ohhh.. rupanya isinya berada didalam.. telur dia dan daging.. emmm... first time nengok menda ni mcm JIJIK pulak.. gggrrr..

tapi

bila dah start makan, macam dah tak hingat dunia..huhuh.. org kate "non stop!!"

hahahaha..makan 2 pinggan.. perut pon dah kenyang..ermm.. tibe2 tekak aku rase loya pulak melantak menatang tu byk ssangat..mcm dah nak terkeluar isi anak-anak, bapak, mak belangkas yang aku telan td.. cepat2 aku telan gula-gula berangin..huh.. lega..

kepada yang sesiapa yang tak pernah makan belangkas, jgn lupa makan ye.. rugi kalau tak mencuba walaupun rasanyaaaa......(emmm..tak nak cakap la..try lah dulu) hahahha.. (^,^'')


2 ulasan:

Unknown berkata...

sedap...tapi boleh buat kepalaku jadi pusing....hehehe...

Nur Hazielah berkata...

tu lah..makan tak hingat dunia...huhuuh

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...