sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

16 November 2010

jangan buat terkejut-terkejut.. saya tak boleh..!!


huh..! sekarang ini aku kena control diri aku supaya jgn kalut @ panik @ bimbang @ tension @ dan sewaktu dengannya.. huh..menda tu semua tak boleh untuk aku.. tapi sekarang aku dah pandai sikit la control perasaan tu..

antara yang telah membuatkan saya kalut @ panik @ bimbang @ tension @ dan sewaktu dengannya ialah ::

  • kalau pergi/balik kerja tengah tunggu teksi.. macam2 fikiran dlm benak aku ni..
  • di stesen bas larkin, Johor Bahru.. bila sampai sini je, memang aku tak boleh control perasaan aku tu..
  • bila mengadap bos (abe mie dll)... jantung aku dup dap..dup dap..tak tahu lah kenapa..
  • bila melakukan kesalahan di tempat kerja... contohnya: aku lambat buat pesanan kerajaan (LO)
  • bila aku penat sangat2, orang suruh aku buat itu ini... ini boleh menyebabkan aku tak boleh control perasaan aku tu..
erm.... korang ada ke perasaan pelik macam aku ni..???

Tiada ulasan:

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...