sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

15 November 2010

kini lebih matang menerima teguran..

salah siapa?? siapa yang patut salah?? ya..ya.. aku salahkan diri sendiri.. aku akan cuba yang terbaik dalam kerja aku seharian di pejabat.. ntah lah.. bila kita khusyuk dan tawaduq (cehh ayat tak boleh blah) orang sangkakan kita kerja untuk markah tinggi.. tapi aku tak penah nak buat semua tu sebab nak markah tinggi.. for what..?? suka hati bos aku lah nak bagi aku markah rendah.. sikit pun aku tak kecil hati (kadang2 la..) kalau dia bagi aku markah tinggi dengan syukurnya aku ucapkan "Alhamdulillah"... nak dapat anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) pun tak pernah terlintas 1% pun difikiran aku..(so kerja kerana ikhlas la kononnyer..)
apa motif mereka kepada mereka memerli aku??? aku sentap tau, orang perli aku.. "cehh ziela rajin..sebab tu dapat markah tinggi" itu pujian atau ke-per-lian?? **think positive baby** so aku anggap itu satu PUJIAN supaya aku lebih maju dalam pekerjaan aku akan datang.. =) (ckit tak kecil ati pongggg...)

kadang-kadang sikit telinga aku rasa bernanah lah juga bila orang yang tidak berpuas hati dengan markah aku.. "ziela pandai masak..sebab tu lah dapat markah tinggi"

?????

hah..! ape kena mengena dengan pandai memasak dengar markah SKT aku?? jadi mengong lah kepala aku.. takpe..takpe.. dorang saja nak menduga aku.. huh..!!
so sekarang ni, bila kita dapat markah tinggi pun orang pertikaikan kerja kita.. dapat markah rendah pun orang akan kata kita tak buat kerja..!

***FADE-UP***lah nak mengadap menda ni..! tak cukup lagi dengan orang yang suka mendengki..dan tak cukup pula dengan mesyuarat SKT yang akan dijalankan nanti..

****aku macam nak cakap je dengan Bos aku.. "Bos bagi jela saya markah rendah2..kalu tinggi noh orang mengata" =(

huh..!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...