sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

24 November 2010

rupanya banyak betul kasut aku....!


ermmm..malam ni terasa bosan sangat.. tak ada teman nak berborak... so aku pun merajinkan diri, buat apa yang patot kat umah ni sementara penghuni yang lain tiada dirumah.. mula2 aku buka tv.. ermmm..berita pulak..boring! tibe-tibe terasa rajin pula nak mengosok baju.. boring punya pasal, semua baju aku gosok.. huh.. adelah dalam 10helai... senang..esok pagi2 gi keja teros sarung je kat badan..tak payah sibuk nak meng-ion-kan baju.. tengah2 syok mengion baju, mataku terpandang timbunan kotak kasut..ermm..niat dihati nak kemas, tapi..arggghhh.. abeskan gosok baju ni dulu..! yeahhh..! akhirnya siap gosok baju..!! aku pun ape lagi, teros ke dapur mengambil beg plastik, kot-kot manalah tahu ade kasut nak buang..sebab rasanya mata aku dah sakit sangat tengok timbunan kotak kasut yang berlungun-lunggun.. satu demi satu kotak kasut aku buka..separuh darinya adalah kepunyaanku.. ermmm.. kotak pertama aku buka, aku terpandang kasut polo ku berwarna merah... aggggghhh..rindunya kasut ni..kasut ni lah aku bawak masa belajar memandu.. kotak kedua, kasut tumit rata berwarna putih... ahhhhh..warna kegemaran ku..ianya nampak baru..macam baru pakai sekali..aku ingatkan kembali nostalgia kasut ini....ohhhh ye..kasut ni beli kat catalog.. beli saiz 5, tapi sayang, besarlah pula.. ermmm...so aku simpankan niat aku simpan kembali kasut tu didalam kotak..kot22 manalah tahu boleh buat pekasam (tipu...).. ok sambung balik...

kotak yang ketiga pula, aku jumpa kasut sendel ungu... ermm cantiknya..tapi kenapa jarang beno aku pakai..ishhh..tak nampak kot..aku pun keluarkan ia dari kotak supaya aku nampak bila nak keluar dan memakai ia...

kotak yang keempat pula, aku jumpa kasut heel kaler puteh... yeahhh.. i love high heels... adalah dalam 4inchi.. ermm..kasut tu beli masa wedding akak..kon0nnya nak nampak cun la pkai high heels... ahahahakk..

kotak kelima, ku jumpa heels lagi..kali ni tak berapa nak tinggi rasanya..adalah dalam 3inchi.. kaler kuning lagi..meriah nyahh oiii....hahaha..masih elok lagi.. seingat aku beli tahun lepas..wahhh dah setahun usia mu..namun masih elok dan sikit pun tak terkoyak..!

kotak keenam, sendel lagi ku jumpa..tapi kali ini berwarna hitam... cantik kalau buat keluar dating..hahahha.. tapi tapak dia dah tercabut.. huh..tak apa, masih boleh dibaiki kerana kualiti kasut masih dalam keadaan baik... 89%.00 hahahha...

banyak pulak nak cite...

(*,*'')

kotak ketujuh, aku jumpa kasut wages kaler hitam.. brand sentini jek.. but still gud condition.. buttttt.. why i not used this shoes...??(learn to english) masih baik lagi kasut tu...ishhh...tu lah dulu..tamak haloba beli kasut..sampai tak terpakai... isk..isk..isk..

kotak kelapan, kasut ni aku tak tahu nak panggil ape ...alah..kasut yang budak-budak suka pakai tu..kasut leper..dia ade lubang sikit kat depan, nampak ibu jari... hihihi.. gamaknya macam tulah.. huh.. kaler BIRU..! what?? bodohnya beli kasot kaler biru.. ko ingat ko artis, nak pakai sedondon..? gilerr... kenapa aku beli ye..? ntah, aku pun tak pasti..

kotak kesembilan kasut yang mcm kotak kelapan juga.. but kaler cream... yeahhhh.. cantik and cute sangat.. tapi kenapa aku jarang pakai dan sering melupakannya..? ohhh..aku pun mengetest... jalan 2-3 tapak.. ooohhh..patotlah aku tak pakai, bila berjalan, kasutnya asek terbuka-bukak jek..ermmm..melecehkan betul.. tapi sayang nak bagi orang..(punyalah kedekut..)

kotak kesepuluh..ahahaha..akhirnya...kotak terakhir..! kasut wages pokodot..hahah..kaler hitam sial..! LAWA giler.... tapi kenapa dan why aku tak pakai.. ermm.. cuba ingatkan kembali..tapi macam tak kuasa nak ingat balik..hahahha...

ermmmm..so mulai hari ini, wahai kasut-kasut ku.. walau dikau buruk atau lama, aku takkan sekali-kali melupakan mu..kerana mu lah aku mengenal dunia.. kerana mu lah aku berani menjalani kehidupan disini.. kerana mu lah aku mampu berjalan..!! ahahaha.. gerek tak ayat aku..?

so start bulan ni, dah tak boleh nak jadik orang kaya tiap2 bulan beli 2 pasang kasut.. so kena habeskan 10 kasut tadi.. dan start harini, bertukar2 kasutlah aku pergi tempat kerja..hahahha...wahhh.. kalah cik kiah..

p/s: tips menjaga kasut.. klik sini www.youtube.com/watch?v=x_BeY98EMA8

Tiada ulasan:

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...