sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

05 Ogos 2012

annoying sangat la ko ni...!!


sesekali memang ada perkara2 annoying yang berada di sekeliling kita secara tak langsung.. tak tahu nak cakap macam mana.. tapi memang annoying giler la..!! menyampah den..!!

  1. bila aku post beading meterial.. nak jual beads2 tu.. tapi ade jugak orang yang annoying ni tak jemu2 menanya aku dapatkan dari pembekal mana.. agak2 kalau aku bagitahu kau, ada orang nak beli kat aku tak..?? pastu nak mara2 aku sebab tak moh bagi tahu.. u are so annoying..!
  2. bila orang dah memberi, tetapi sang penerima ni mengutuk.. ni lg satu.. tak reti bersyukur langsung..! dah la bagi FREE.. mengutuk kuat pulak tu..! nak tunggu kau bagi FREE hado..?? so jangan mengutuk.. very annoying u know..
  3. orang yang suka memerli ni juga annoying.. aku ni kan tak ade la kuat ponteng.. paling kuat pun aku hantar surat.. kau ape tahu.. asyik2 nak menuduh aku jual 'baju'.. ko ingat aku 'hilang' tu aku bentang kain ke? lain kali siasat dulu sebelum keluar kata2.. aku memang tersentap la.. sampai la ni aku hengat... annoying giler..! takpe.. dengan berkat orang yang kene fitnah moga menjadi tauladan untuk orang annoying tu.
  4. annoying dengan 'bapak ketam'.. orang kata kalau nak mengajar orang tengok dulu diri sendiri.. nanti di label kurang hajar pulak..
  5. orang yang jual shoppping online.. post gambo banyak2.. tapi satu harga pun tak ada.. kalau nak tahu kene p.m or inbox.. adehhh.. satu kerja nak menginbox bagai.. annoying.. suka menyusahkan orang..
ok la.. aku pun tak nak dilabel annoying jugak asek bercerita pasal orang lain.. benda ni semua terjadi kat aku.. so i just want to share je.. tak ade niat dendam sampai mati pun.. sape lah kita nak tentukan kan..

benda2 ni ekceli boleh elak.. tepuk dada tanyalah iman.. kadang-kadang memang la perut dah lapo almaklumlah bulan puasa.. tapi mulut kita ni yang tak reti-reti nak stop mengumpat.. pot pet pot pet.. cakap orang ni kawin banyak la.. orang tu ade anak luo nikah lah.. bla..bla..bla.. ishh banyak la...

sama-sama la kita bermuhasabah diri.. semoga dengan ini kita lebih mengatahui salah silap kita.. bukan nak tunggu raya baru nak minta ampun bagai..

dikesempatan ramadan ini, saya pun nak minta maaf kepada yang mengenali atau tidak mengenali atau pengunjung setia blog ni.. manalah tahu kalau tak jumpa ramadan lagi...

**salam kemaafan ^,^

2 ulasan:

juliza akafera berkata...

weh yang no 5 tu haku la kan...cis ko

Nur Hazielah berkata...

mana ada ko.. ko kan jual tilam jek.. aku tahu dah harga dia.. so x payah p.m lg..hahahah

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...