sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

30 Disember 2010

Ada sesiapa boleh tolong saya..??


Aku berhadapan dengan kekeliruan sekarang ni.. yelah.. yelah.. memang salah aku sebab tak tanya betul-betul kat nurse.. arghhhhh..!! dah sampai rumah baru terperasan..!

so what...?

ok.. now i have a two appoinment card.. semuanya rujuk ke MOPC.. aku tak tahu apa singkatan untuk MOPC... just aku tahu itu semua urusannya di Poliklinik HSA..


so sekarang ni.. aku memang ada appoinment dengan Doktor Chai pada 18 January 2011 ni untuk ambil sampel darah lagi..!!

ok.. aku ulangi... ambil darah lagi....!!!


dan 31 January 2011 ni appoinment jumpa doktor untuk ambil result a.k.a kena marah dengan doktor lah gamaknya..!!

sekarang kad yang aku baru dapat ni untuk appoinment keluar wad. tapi follow-up for the before appoinment jek.. ntah..!! aku pun tak paham apa yang aku tulis..!!

next appoinment untuk TCA CARDIO iaitu kena jumpa pakar jantung...!! ggggrrrr...!! TAKKKUUUUTTTT...!!


bukan apa.. selalunya doktor pakar jantung ni aku dah membayangkan seorang doktor yang agak tua..kuat marah and very serius..!!

matiiieeyyyy laaaa...!!!

so memang tak ada lah aku nak mengedik dan menyelit buat lawak...

hukhukhuk..!!

but.. ada dua tarikh..!! aku tak berapa paham, tarikh mana yang perlu aku nak ikut..??

hmmm...

first date dia tulis :: TCA CARDIO = 5/12
2nd date dia tulis :: 16 Mei 2010 jam 9 a.m

wahhhh..!!

aku tak paham apa maksud dia tulis 5/12.. sesiapa boleh jelaskan..??

macam tak berkurun pulak nak tunggu lagi 5 bulan ek...??

memang saja nak suruh aku sakit lagi..

tapi tak pe.. aku paham tugas doktor.. cehhwahhh..!!

untung juga dapat buat appoinment dengan pakar jantung.. sebab jadual mereka memang padat.. kira aku bertuah jugalah doktor sudi buat appoinment dengan aku..

boleh tak ayat macam tu... hahahhahak..!!

ok akhir kata saya, jagalah kesihatan.. janganlah buat orang yang tersayang risau dengan keadaan anda.. hihihihi =)

kepada adik depan katil aku, hope cepat sembuh..!! kesian aku tengok dia kena tebuk kat perut untuk buat HD (hemodalisis) muda lagi.. baru form 1.. kesian... =(

Tiada ulasan:

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...