sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

04 Disember 2010

hobi baru :: lembaran baru

ni lah penyakit aku bila cuti, tak ada kerja nak buat. tapi kalau pegi kerja, asek tension jek.. so dah bagi cuti pon asek cakap boring jek dari tadi..! huh.. sedang-sedang leka aku melayari internet, bonda ku pun bermukadimah::

"net, jahitkan manik baju mak boleh tak, mak nak pakai 14hb ni..." huhuhu..bicara mak ku, belum sempat untuk aku menjawab boleh atau tidak..!

"ok" balasku dengan hampeh..

sebenarnya memang aku like 36x lah menjahit manik.. TAPI kena ikut mood lah.. adoiiii.. gimana mau kaya kalau menjahit kena ikut mood.......??? ($,$'')

lalu aku bangkit dari kemalasan dan mecari idea2 baru, corak2 baru di rangkaian internet dan sejurus itu, aku mencetak dengan menggunakan ink enchek ayah tanpa rasa bersalah..heheheh

huh..! banyak jugak aku print ni... mampos aku kalo enchek ayah tahu ink dah abes.. huhhuh.. aku pun terus mencapai sekeping fail yang telah ku beli semalam dan aku masukkan semua kertas yang telah aku print sebentar tadi..
(tadaaa..siap ada kertas tempahan lagi..hahah)

(antara corak yang aku telah print)


hahah...! siap satu fail untuk rujukkan corak untuk customer akan datang.. price pun dah letak sekali.. lepasni tak adalah harga kesian lagi ye...huhuhu lepas ni kena straight dalam perniagaan baru. tak boleh kira lebih kurang. bukan apa, bukan tamak haloba dan demand, tapi cuba kome pikir, harga manik dan labuci dapat ke seringgit dua..? upah penat lelah menjahit?? cuba anda fikirkan.. adakah anda telah menjayakan..?? hahahah.. so aku rasa memang berpatutan sangat2 lah dengan harga yang aku letak..hihihi.. sebab aku rasa jahitan aku pun bukanlah kemas sangat kalau nak bandingkan dengan orang yang profesional..

so aku nak tunjukkan separuh dari alatan menjahit manik aku.. belum banyak lagi.. sebab mengambil tempahan secara kecil-kecilan sahaja.. =)



antara koleksi-koleksi jahitan manik aku...




~~~sekian

Tiada ulasan:

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...