sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

06 Januari 2011

BOSAN...!!! GGGGGRRRRRR...!

apa nak buat ni..? tak tahulah nak buat apa..
korek hidung..?? NAMAU..!
jalan-jalan...? NAMAU..!
berpoya-poya...? NAMAU..!

abes nak buat apa ni...??

MAKAN...?!

ohh..! tidak...!! itu adalah salah satu proses mengemukkan badan dan menambah kuantiti lemak jek dalam badan..

aduiii.. KEBOSANAN TAHAB GABAN...!!

kalau line internet broadband Maxis aku lancar dan deras seperti air terjun mengalir tak pe jugak... ini tidak.. alahaiii.. sopan betul dia jalan tergedik-gedik..

uhhuuu..! tu yang menyebabkan aku terasa BOSAN sekarang..

kalau line Internet ok, apa yang aku akan tengok..??

Blue..? BODOH..MENGARUT...!

BUKAN..BUKAN..! TIDAKKKK SAMA SEKALI..!!!

aku akan buka youtube dan melayan sinetron 'Bukan Diriku' dan cerita 'Safa dan Marwah'... aduiii.. dah beberapa episod dah terlepas akibat kesopanan broadband aku menyalurkan kuasa energynya.. gamaknyerrr...! rindu betul dekat Toki sama Ayla..(pelakon)

pastu aku akan main game, Fashion World... buat baju.. design baju cantik-cantik.. beli mesin jahit.. uaawaaa..!! seronok betul dapat main game kalau Broadband bekerjasama dengan ikhlasnya kan..??


lepastu, aku akan update blog tersayang ni lah..!! hahaha.. bolehlah menokok tambah apa yg kurang.. tambah itu ini.. letak itu ini.. wahh..! meriah blog aku.. ini dilakukan jika Broadband tercintak' pantas sepantas dihujung jari...

lepas tu, aku bolehlah melayari fesbuk dengan senang hatinya.. buka profil orang.. tengok gambar makcik-makcik, kawan-kawan dan sebagainya =)

ermmm..itu je kot aku rasa jika broadband aku laju bagai petir sambar menyamboo... sebab itulah aktiviti harian aku selepas pulang dari kerja..

fesbuk..

fesbuk..

fesbuk..

game..

blog..

youtube..!!

itu saja..~~ aku tak pandailah nak bukak laman sosial yang lain.. paling tidak pun aku on kan chatting di Yahoo Masenger jek.. dapatlah mengechat kenalan lama..

heheheh..~

ok.. siap satu entry...

kita jumpa lagi.. bye..~~

Tiada ulasan:

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...