sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

19 Januari 2011

Minggu Episod Duka

entry yang lepas-lepas aku rasa belum lagi aku menulis cerita cinta aku.. sebab aku rasa tak perlu diceritakan kot..itu hal peribadi.. hukhukhuk

tapi kali ni..

minggu duka bagi cik kiahhh kita ni..

(/,\)" tak mo citer..

cukuplah, this week teramat sedih..tak tahu sebab apa.. maybe minggu ni Internet di rumah aku terlalu laju, dan aku menonton video sinetron yang meruntuh jiwa..!!

ye.. aku ulangi.. amat sedih bangat..



minggu ni cerita terakhir sinetron "Bukan Diriku" oleh kerana rumah sewa aku tiada astro, aku hanya melayan di Youtube jek..



aduiiii..sedih..sampai menangis teresak-esak aku melihat ceritanya.. walaupun ceritanya berbeda dari kisah cinta aku, tapi aku suka menontonya.. ala-ala emo gituew...

emmm..tapi minggu ni memang minggu bad mood bagi aku.. semua kerja tak kena dibuat.. mandi tak basah (sebenarnya tak mandik..!), makan pantang nampak, tidur pantang nampak bantal... hehehehe..

simptom apakah itu..?

adakah itu salah satu 'penyakit'........

MALAS.......??

ohhh..tidakkkkk..! aku rajin...! aku kemas rumah..itu ini..kemas peti ais bagai..! tak kan itu adalah simptom malas..?? gggrrrrr...!!

mungkin anda ada jawapan untuk saya...??

Tiada ulasan:

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...