sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

03 Januari 2011

LALANG...?

LALANGkah aku...?

sekejap dikiri dan sekejap di kanan..??

LALANG....??

Ya Allah kau tetapkanlah hatiku ini supaya tidak menjadi LALANG dan tidak menyakiti hati kawan-kawanku dan Enchek Pakwe..

Ya Allah kau jauhkan aku dari prasangka buruk kepada kawanku dan Enchek Pakwe

Ya Allah kau tetapkanlah pendirian ku dengan SATU jawapan agar TIDAK menjadi LALANG selamanya..

Ya Allah kau berikanlah KEREDHAAN untuk aku menhadapi hari-hari berikutnya =)

Ya Allah kau berikanlah aku jalan dan petunjuk yang kau redhai..

Aku Tak Nak Jadi LALANG..!!!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...