sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

16 Januari 2011

Prosperity and The Tourist



Model Wayang

kalau hari Rabu je, mesti dalam kepala otak 'wayang' 'wayang' 'wayang'

dan

'WAYANG'
Model lagi..

tak ada benda lain ke kau nak ingat...??

hahahhaha...! suka hati aku lah..! ada aku kesah..?

kenapa ye wayang murah setiap hari Rabu ye..? kenapa tak hari Isnin ke, Selasa ke, Khamis ke, Jumaat ke, hari minggu ke..? korang tahu tak kenapa..?

ni aku nak bagi tahu...

yang aku pun TAK TAHU sebab apa depa letak harga murah setiap hari Rabu.. hahahah.. maybe sesaje nak buat amal jariah kot..? lantak depa lah..! yang penting, kalau ada duit, pergi.. kalau tak ada duit, tengok wayang kat tv jela ye kiah oiii...?

hahahhaha...!

ok.. minggu lepas aku, Eddy dan Zaf, kami bertiga.. aku sorang perempuan.. yang lain 'Jantan'.. kan... ni lah geng aku melihat, melantak, melencong, dan apa-apa jek kami buat bertiga.. kadang-kadang ada juga berdua..maknanya salah sorang tak ada..selalunya aku.huhuhu..

ok..sambung balik cerita tadi, ok..kami bertiga makan Prosperity Burger (cehhh..tu pun nak bagitahu ke..?) kat City Square (CS) dibelanja oleh Encik Eddy.. diulangi..

ENCHEK EDDY...!
(kau patut rasa bangga sebab aku publish nama kau tau..!)

terima kasih Eddy kerana membelanjakan duit kau untuk kitorang.. next time boleh belanja Burger King pulak eh..? aku nak hok yang burger yang bertingkat-tingkat tu.. heheheh..

ok..tengah-tengah kitorang sedap menikmati kepedasan lada hitam Prosperity, boleh plak si Zaf ni berkata-kata:

"Eddy, ni lah pertama kali aku makan PROSPERITY BURGER dari mcD... sebelum ni tak pernah nak merasa..."


ohhh..zaf.. begitu sadis dan dramatik sekali cerita kau..tak apalah..sekurang-kurangnya, Eddy patut merasa 'bangga' kerana Eddy jadi orang pertama yang membelanja si Zaf ni merasa/menikmati/menghayati Prosperity Burger ni..!! hahaha...

SYABAS............!!
teruskan usaha anda..!!

aku? aku pula.. kali ke 3-4 kali kot makan Prosperity ni.. so tak adalah teruja mana pun.. cuma teruja bila Eddy belanja..kannzz.. sesekali kau 'open table' apa salahnya ye eddy.. so next time kau open lagi ye..

aku pelik, kenapa si Zaf ni tak nak pulak bawak balik kotak Burger Prosperity ni..? kata pestime makan.. so apa salahnya amek satu bekas kotak Burger ko Prem kan bangai..!! hahaha.. pastu tulis : "dengan ingatan tulus ikhlas, dibelanja oleh Eddy"
Model bangku

kelassss nok...!! uppppssss..!!

**********ok.. tamat sudah cerita makan Prosperity Burger********

memang kebetulan hari tu jatuh pada hari Rabu.. so aku telah diingatkan awal-awal oleh 'jantan' ni supaya open table untuk wayang pula.. ikut turn.. wahhh.. kelas kau mariah..!!

cadangnya nak tengok movie Paranormal 2, cerita seram yang TERBAEEEKKK...!! yes..! terbaikk beb..! cehh..belum tengok dah cakap terbaek..? tak adalah, dulu masa siri pertama aku dah tengok memang seram gila kentang lah..! kalah cerita hantu cina loncat-loncat.. cerita Paranormal siri 1 memang SERAM tak hengat..! sampai termimpi-mimpi beb..! aku perlu mengambil masa 2 minggu juga untuk melupakan kesah seram dalam movie kerana sampai terbawa-bawa dalam mimpi.. ishh..ish..ish.. dasaaaatttt.....!!

nak jadikan cerita, cerita Paranormal 2 tu jam 8:00 malam, so rasa macam tak sempat pula nak berkejar-kejaran, nak makan lah, nak menangkap gambar segala macam diva.. so memang tak cukup dengan 1 jam..!!

so, kami bertiga sepakat membawa berkat telah memilih movie "The Tourist" dilakonkan oleh Angelina dan Johny Deep.. mulanya aku menyangkakan cerita ni mengisahkan percintaan romantik bagai...

tetapi....

jom.. baca sipnopsis cerita ni dulu:
Model Poster
"American tourist Frank (Johnny Depp) meets a mysterious beauty who drags him into a dangerous world of intrigue and espionage while traveling through Europe in director Florian Henckel von Donnersmarck's paranoid thriller. When Frank met Elise (Angelina Jolie) on the train, he thought it was a chance encounter. Little did Frank realize it was all part of a much bigger plan, one that would soon find him dodging bullets through both the historic streets of Paris and the winding canals of Venice. Now, the faster Frank and Elise run, the more intense their romance grows. Jason Buchanan, Rovi"


terbaekkkk...!! aku bagi 4 bintang..!! **wink..wink..**

ingatkan cerita ni tangkap jiwang.. ok lah cerita ni.. penuh persoalan.. penuh tanda tanya.. aku suka..!

so kepada sesiapa yang belum tengok cerita ini, i suggest untuk u allz, pergi cepat-cepat book tiket tengok cerita ni..

aku jeles benar tengok bibir Angelina Jolie ni.. cannntikkk siiuuuttt..! mungel..! baju dia pulak cantik-cantik pula.. memang jeles tahap cipan lah..!! tapikan.. susah pula kalau bibir aku macam Angelina Jolie ni, kanggg semua Produser filem nak ambil aku berlakon.. daassaaaattttttttttttttt........!!

hahaha..!

ok..aku nak kongsikan beberapa kekepingan gambar untuk tatapan umum.. wahhh...!! kenapa gambar kau lebih banyak dari gambar aku..? kelas ko diva..!!

2 ulasan:

Zaf berkata...

Kau publish name aku tanpa kebenaran....aku akan samannnnnn....

Nur Hazielah berkata...

TOLONGG LA ZAF.. ko ingat ko artis bagai..! tolongg la.. patutnya berterima kasih krn aku publish nama ko..kalau tak memang ko tak POPULAR ok..! hahaha

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...