sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

22 Januari 2011

NGILU...!

kenapa sejak akhir-akhir ni aku rasa 'NGILU'... ???

ntah..aku pun tak tahu.. masa dulu, tak ada istilah ngilu dalam kamus hidup aku.. korang buat apa aje..aku tetap kebal beb.. tapi itu dulu.. ahhahahaha..!!

sekarang.........

telinga ni dah macam sensitif je bila bunyi besi/aluminium/kuprum/ape-ape aje.. tak tahu kenapa..? asal kacau air dalam cawan dengan sudu macam tu pun boleh berdesing telinga aku ngilu... erkk....!!

tak cukup dengan itu, kalau bab-bab mengasah pisau pun sekarang dah tak boleh dengar.. dulu aku pro jugak lah bab-bab mengasah pisau di opis.. tajam semua pisau-pisau aku di opis..hahahhaha.. tapi sory beb sekarang ni.. aku dah tak boleh buat benda tu semua.. tu semua sebab NGILU..!

lepas tu, kalau budak-budak naik buaian kat taman permainan, kan ada bunyi ala-ala besi karat.. ngeekkk..nggokk..ngeekk..ngokkk.. bunyi macam tu pun telinga aku dah pedas mendengarnya..!

kadang-kadang kalau aku membasuh periuk dengan menggunakan berus periuk pun boleh jadi.. aaiissshhhh..!! tak tahulah nak kata apa..!

apa lagi ek....

hah..!!


ni 'spesel' sikit.. aku selalu terbayangkan kuku tercabut.. macam mana agaknya rasa kegiluan kesakitan tu ye..?? tak tahulah kenapa fikiran aku boleh terbang ke arah itu..!!

hahahahaha..!! gilerrr...!!

kalau makan pun kadang-kadang boleh rasa ngilu..kalau gigi bertemu gigi.. alah korang tahulah macam mana bunyinya kan..?? ohhh.. ngilu sungguh!!

dulu kucing aku, aku beri mainan sudu besi kat umah yang tak pakai.. bermainlah dia dengan menguet-guet sudu tersebut.. aku bagi mainan tersebut malam..sampai ke subuhlah sudu tu bunyi tang ting tong..!! hahaha.. ok ini cerita lama..

ok..yang jadi persoalannya sekarang.. kenapa aku ada rasa ngilu..?? aku dah serve internet, kenapa boleh terjadi ngilu.. tapi 'ngilu' lain pulak aku jumpa..tak jadi nak buat reseach..!!

siapa boleh tolong shayeee...???

Tiada ulasan:

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...