sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

19 Januari 2011

kisah 2 pagi dan Noodles Black Papper Crab



kenapa tajuk entry aku kali ni macam tu ye..? ntah.. tak ada idea la bro..!! hahaha.. cuba-cubalah korang bagi idea sikit.. penulis dah kering otak dah..!!

hahahahahaha...!! gilerrrr..!!

ok..hari ini hari Rabu.. esok hari Khamis..!!

yeaaahhh..!! CUTI...!!

I LIKE..!!

ok lah.. lepas balik kerja aku terus menuju ke rumah.. basuh baju segala.. dan hampir aku terlupa tengahari tadi my mum datang ke opis membekalkan langsir, alas meja dan kain buruk ^,^

aku apa lagi..punyalah bersemangat nak pasang langsir di pintu bilik.. ok..berjaya dengan memanjat bangku.. tinggi juga aku ni..

muehehehehe.... (gelak bangga..)

ok..ada 2 lagi langsir aku nak pasang di tingkap ruang tamu.. aku mendonggak ke atas.. aku mula mengeluh.. aishhhhh..tinggi benoo....!! ni kalau panjat bangku tadi pun belum tentu aku sampai.. silap-silap aku terjatuh macam pisang hangus..!!

hurmmm.. cuba jela dulu.. (*,*)

arggghhhhh...!! tak sampai..!! adakah ketinggian aku tak cukup walaupun dengan bantuan bangku ini..??

ye...memang tak sampai..tinggi sangat..!!

detik hatiku :: kenapalah orang ni pergi cipta pasang tingkap ni tinggi-tinggi.. tak tahu ke rakyat malaysia ada juga yang comel-comel (cthnya macam akulah..hahah..).. pakpeee laaa...

puas aku membelek tingkap tu..berfikir bagaimana aku nak memasang langsir di situ.. aku lihat ada grill besi (betul ke eja).. aku menepuk-nepuk..memastikan ia kukuh jika aku memanjat.. huh..

aku kuatkan semangat, aku panjat bangku, lalu aku memanjat grill yang ada di tingkat tersebut..

berserahhh je kalau jatuh ala-ala princces..!!

yeahhh..!!

aku berjaya..walaupun aku tidak dapat mengimbangkan badan aku kerana tangan aku berpaut pada grill tersebut.. kononnya macam Tarzan lerr...

aduhhhh..!! lenguh betul.. baru cangkuk ke 4 aku sudah berpeluh-peluh dan menahan sakit tangan.. aku mengalah kali ni..

arggghhhh..!! tak kuasa aku nak pasang ko langsir.. adooiiii..! gimana caranya nak pasang langsir ni..

buntu.. ^,^"

dahlah sambunglah esok..manalah tau esok dapat energy luar biasa.. hehehe

akibat kepenatan..dalam pukul 6 petang aku terus merebahkan diri di tilam blanket yang empuk sambil melayan cerita sutera maya di TV3..

aku tak sedar aku telah dibuai mimpi..bestnyerr tidur.. tapi diri ini belum mandi lagi.. nantilah..tidur dulu.. nanti pukul 9mlm aku bagun lerr mandi.. kecohh la lu..!!

hahahahaha..!!

tersedar pukul 9 mlm..arghhh.. mata mengantuk.. gud bye dulu la..dan mengambil keputusan tak mo mandik..!! lagipun tadi kat opis tak berpeluh, bukannya aku kena panas.. bukannya aku kena hantar surat.. so masih 'wangi' lagi.. so esok pagi jela aku mandi..

teruk betul minah sorang ni..!!

tiba-tiba tersedar pada jam 1 pagi.. uisshhh..dah pagi ke..? ehh..aku dah mandi ke belum ni ek..? aku mengingatkan balik kejadian petang tadi..

ye..! aku belum mandi lagi..!!!!!!!!!!!

nak mandi ke? orang tua kata, tak elok mandi malam-malam.. heheheh.. so aku tak mandilah.. just basuh muka je...

ok..mata ni terus tak mo tidur lagi..ngada-ngada eh..! apa nak buat ni.. perut dah main lagu rock dah.. ini bermakna aku sedang KELAPARAN...!!

lalu.. aku mengeledah (sesuai tak guna ayat ni..) di dapur kot-kot ada masakan ready made..

yes..! terjumpa "Noodles Black Papper Crab" nampak macam sedap jek.. tengok gambar pun sudah mengiurkan...!!
(puan-puan,makcik-makcik silalah lihat gambar mee ni.. sungguh amat sedap sekali.. rugi kalau tak men-try..)

dengan laparnya..aku makan..hahaha..sedap..ditambah lagi dengan cili padi extra...!! memang mantopp..tipp topp..!!

hehehehe.. habes satu cerita =)

UPDATE..!!


Gambar selepas telah berjaya memasang langsir.. tu lah hasilnya tidur banyak.. energy pun dapat banyak.. hehehe...

(punyalah tinggi aku memanjat.. heheh.nasib baik tak cepat putus asa =)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...