sila klik dan berikan ikan saya makan...kesian dia lapar =p

SUKA BLOG INI?

Who's Read..?

online counter

nuffnang

09 Januari 2011

dalam hati ada taman tau...!

tibe-tibe sifat keperempuanan aku terserlah apabila melihat baju pengantin... ye.. di ulangi.. baju pengantin..


upppssss...

bukan aku yang nak kahwin ok..

akceli, hari sabtu yang lepas aku menemankan akak aku pergi tempah make-up and accesories untuk majlis pertunangan beliau tak lama lagi.. kami pergi ke comel Bridal di Kluang.. not bad.. harga pun perpatutan..

upah make-up berserta asesori segala hanya RM100.00 ok la tu kalau buat tunang.. boleh save bajet kiahh oii... nanti dah nak pikir pasal kawin lagilah lebur duit hampa semua.. hahaha

ok..kitaorang pun melangkah lah ke kedai hakak comel tersebut.. uawaaaa...banyaknya baju.. semua berkelip-melip.. cantik sangat..!

dalam masa yang sama hakak comel pun berceritalah serba sedikit dari mana tapak dia bermula sehinggalah sekarang..

aku agak kagum dengar cerita beliau..

semuanya beliau buat sendiri, dari pelamin, jahit baju, korset, manik, kasut, aksesori.. pendek kata segala lah..!! hahaha..

tetiba naluri keperempuanan aku berkata-kata......

uawaaa..bestnyerr..kan best kalau aku reti bagai macam hakak comel ni.. boleh buat duit.. ishh... mesti beriban ni..

**makkk oiii.. ko pikir duittt je ke kiah oiiii....**

eh..eh...tak lah.. saje je verangankan diri ok.. kot-kot manalah tahu menjadikannnzzz.. jeles pulok korang ni..!!

buwwweeeekkk...!!

**ok tamat sudah cerita ni**

hari ni aku terjumpa fesbuk baju kebaya pengantin.. wahhh..! memang meletop dek non... kalau tak percaya cuba korang tengok fesbuk ni baju pengantin kebaya sulam .. harga pun boleh tahan.. kira murahlah senang cerita..! yelah cuba korang teliti satu persatu bajunya.. kain less..siap berlabuci, siap bermanik bagai.. rates harga pun dalam RM200 keatas je.. so memang perpatutan dan berbaloi sangat-sangat..

tetibe terasa nak beli baju kat situ sehelai dua.. untuk saje-saje.. boleh tak..??

motiiippppp...???!

tak lah..saje je nak kumpul koleksi.. bulan ni sepasang.. bulan depan dua pasang.. huhuh.. pastu bergambo bagai la ala-ala pengantin wedding of the year gitu.. pastu masukkan dalam fesbuk.. kot-kot manalah tahu kawan-kawan, jiran terdekat berkenan nak pinjam...

**hello..takkan pinjam je kot..?? so..paham-paham je lah..

istilah pinjam tak ada ok..! sebab aku rasa aku dah modal dulu.. so kira SEWA lah kalau korang nak pinjam untuk majlis korang.. ok tak..?? istilah kawan baik, jiran terbaik tidak akan dilayan.. tetap kira harga sama..

wahhh..very the kedekut cik kiahh kita ni..!!

kira bisnes la jugak kan..
mesti lumayan.. =)

ok kat sini aku uploadkan pic baju kebaya sulam dari fesbuk akak tu.. rugi tau kalau tak beli.. aku ni yang tak tunang/kawin pun tetibe rasa macam nak beli buat stok kawin.. hehehe..


(RM250)
(RM270)
(RM320)
(RM320)
(RM270)
VEIL ni hanya RM150 je..

(RM250)
( korset - RM30)

ok..sebenarnya banyak lagi pettern.. tapi aku ak tahu nak upload mana satu.. rambang mata dek non.. kalau nak tengok gambar baju pengantin yang meletop tak hengat, rajin-rajinlah pergi ke fesbuk Baju Pengatin Kebaya Sulam.. best sangat tau.. baik korang pergi beli cepat, sebab aku tengok kebanyakkan semua dah SOLD OUT dear...

zassssssss~~~

Tiada ulasan:

LinkWithin

Eh, ada entri berkaitan rupanya..

Snag a button

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...